Cover von Product Innovation for Product Managers wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Product Innovation for Product Managers

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser HOLST, KAREN (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: ONLEIHE
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:

Exemplare

SignaturStandort 2MediengruppeStatusFristVorbestellungen
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

In order for a company to expand into new markets and continuously grow their business, they must innovate. As a product manager, understanding how to approach each stage of the product innovation process-from identifying the right problem to launching and scaling-is key. In this course, Karen Holst walks through this process, sharing practical strategies and tools that can help you facilitate the creation of valuable new products. Karen shares how to better understand your company''s ecosystem and approach the different phases of innovation, including preparation and discovery, creating ideas, testing and prototyping, and launching and scaling.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser HOLST, KAREN (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 01:09:01.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: ONLEIHE