wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Excel: Analyzing Your Marketing Performance

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Rosenberg, Rudolph (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: ONLEIHE
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:

Exemplare

SignaturStandort 2MediengruppeStatusFristVorbestellungen
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Discover how to analyze your marketing performance using Microsoft Excel. Instructor Rudolph Rosenberg begins with an overview of the typical marketing cycle, and shows how to evaluate marketing''s business contribution. He then demonstrates how to evaluate the performance of various marketing channels, including events, email marketing, paid ads, social media marketing, content marketing, and website marketing, using data from your day-to-day tools such as Google Analytics. Finally, Rudolph shows how to improve your marketing performance using the natural selection process, by comparing marketing activities amongst themselves, and measuring performance over time.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Rosenberg, Rudolph (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 01:21:33.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: ONLEIHE