Cover von Help Desk Handbook for End Users: Mobile, Networking, Security, and Troubleshooting wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Help Desk Handbook for End Users: Mobile, Networking, Security, and Troubleshooting

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Jernigan, Scott (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: ONLEIHE
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:

Exemplare

SignaturStandort 2MediengruppeStatusFristVorbestellungen
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Help desk administrators often find themselves answering the same kinds of questions from end users on a regular basis. In this course, review information that can help empower end users to solve beginner-level IT issues. Explore tips for setting up and configuring mobile devices, setting up Wi-Fi, and dealing with malware and other security threats. Plus, the course covers power management tools and best practices, basic troubleshooting strategies, and more. This course was recorded and produced by Total Seminars. We're pleased to host this training in our library.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Jernigan, Scott (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 02:07:11.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: ONLEIHE