wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Social Media Marketing for Small Business

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Waxman, Martin (Verfasser)
Jahr: 2016
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: ONLEIHE
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:

Exemplare

SignaturStandort 2MediengruppeStatusFristVorbestellungen
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Small businesses can''t afford not to be active on social media. Having a Facebook, Instagram, or Twitter account keeps you tuned into your customer base and helps drive traffic to your website or brick-and-mortar store. Learn what it takes to be successful at social media marketing, without a lot of resources or dedicated marketing staff. Digital and social media strategist Martin Waxman explains the key terms and definitions-everything from SEO to hashtags-and tells you how to start finding your customers online. Learn how to make an action plan that outlines your goals, team, and budget, and find time to implement your ideas. He also talks about what content to publish where and the tools you need to measure the success of your efforts.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Waxman, Martin (Verfasser)
Jahr: 2016
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 01:00:20.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: ONLEIHE