wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Igniting Emotional Engagement

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser McLeod, Lisa Earle (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: ONLEIHE
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:

Exemplare

SignaturStandort 2MediengruppeStatusFristVorbestellungen
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Whether you work in product, sales, accounting, IT, or marketing, the ability to garner emotional buy-in is essential to making the initiatives and projects you lead more successful. In this course, join leadership coaches Lisa Earle McLeod and Elizabeth McLeod as they share how to determine which situations require emotional buy-in, who to engage, and what to say. They explain how to respond to those who may be less than enthusiastic about your initiatives, and how you can neutralize the naysayers. Plus, they discuss how to rebound quickly from setbacks and sustain long-term enthusiasm.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser McLeod, Lisa Earle (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:46:19.00
Beteiligte Personen: Suche nach dieser Beteiligten Person Lotardo, Elizabeth (McLeod) (Mitwirkender)
Sprache: Englisch
Mediengruppe: ONLEIHE