wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Customer Service Mastery: Delight Every Customer

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Croft, Chris (Verfasser)
Jahr: 2019
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: ONLEIHE
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:

Exemplare

SignaturStandort 2MediengruppeStatusFristVorbestellungen
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

When a customer receives exceptional service, you don't just earn their business-you earn their loyalty. And while every customer is different, the methods for thinking about delight are shared by all. In this course, Chris Croft focuses on these methods, sharing over two dozen practical ways to inspire yourself and your team to generate ideas for delighting your clientele. Regardless of your industry, these tips can help you and your colleagues go beyond the basics and create personalized, meaningful customer service experiences.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Croft, Chris (Verfasser)
Jahr: 2019
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 02:12:31.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: ONLEIHE