wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

V-Ray Next: Unreal Engine Rendering

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Bradley, Brian (Verfasser)
Jahr: 2019
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: ONLEIHE
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:

Exemplare

SignaturStandort 2MediengruppeStatusFristVorbestellungen
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

The V-Ray Next render engine inside Unreal is a game changer, offering offline and real-time rendering for a variety of 3D projects, including architecture, animation, film, and product design. This course introduces you to the rendering workflow in V-Ray Next, including lighting, texturing with custom and third-party materials, rendering desired elements, and even compositing them with a post-production tool like After Effects. Instructor Brian Bradley also provides a tour of V-Ray Frame Buffer, the display window that allows you to perform color corrections and apply interactive lens effects, as well as high-quality light baking for real-time rendering.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Bradley, Brian (Verfasser)
Jahr: 2019
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 02:49:25.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: ONLEIHE