Cover von Advanced Product Marketing wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Advanced Product Marketing

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Chang, Jonathan (Verfasser)
Jahr: 2019
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: ONLEIHE
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:

Exemplare

SignaturStandort 2MediengruppeStatusFristVorbestellungen
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

At a basic level, product marketing is about determining who your users are, what they need, and how to align your products with those needs. In this course, professor, speaker, and product marketing guru Jon Chang shares advanced techniques designed to help product marketers accomplish this central goal-ensuring that a product resonates with its intended audience-with finesse. Learn how to leverage different research methodologies to define your audience and match products to their needs, as well as how to create a go-to-market strategy. Plus, get tips for collaborating effectively with different stakeholders, including product managers, marketers, and other researchers.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Chang, Jonathan (Verfasser)
Jahr: 2019
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:40:36.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: ONLEIHE