wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Learning Design Research

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Schwanbeck, Andy (Verfasser)
Jahr: 2015
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: ONLEIHE
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:

Exemplare

SignaturStandort 2MediengruppeStatusFristVorbestellungen
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

With design research, designs are more meaningful and effective because they are grounded in a real-world context. The goal of this course is to introduce the process of design research and to help designers understand how critical it is to being able to develop great designs. Authors Peni Acayo and Andy Schwanbeck walk you through the various types of research (primary vs. secondary, quantitative vs. qualitative, etc.) so that you get a sense of which are appropriate for the job at hand. They also introduce research tools, planning considerations, and frameworks for presenting your results, such as personas and infographics. Plus, find out how research can directly inform your designs, using generative research, user testing, and rapid prototyping.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Schwanbeck, Andy (Verfasser)
Jahr: 2015
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 02:57:29.00
Beteiligte Personen: Suche nach dieser Beteiligten Person Acayo, Peni (Mitwirkender)
Sprache: Englisch
Mediengruppe: ONLEIHE