wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Marketing Communications

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Breakenridge, Deirdre (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: ONLEIHE
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:

Exemplare

SignaturStandort 2MediengruppeStatusFristVorbestellungen
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

In today's media landscape, consumers decide how and when they want to receive information. As a result, it's crucial for marketers to have a robust understanding of how to design and execute a marketing plan that resonates with audiences-as well as how to measure the results. In this course, learn how to chart your own marketing roadmap. Join marketing expert Deirdre Breakenridge as she explains how to research your marketing communication needs, craft a marketing plan that helps you connect with your audience, and leverage PR, social media, and email marketing strategies. Plus, she discusses how to launch your campaign, and track your program through a measurement dashboard.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Breakenridge, Deirdre (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 01:40:42.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: ONLEIHE