wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

3ds Max: Game Prop Creation

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Crespi, Adam (Verfasser)
Jahr: 2012
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: ONLEIHE
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:

Exemplare

SignaturStandort 2MediengruppeStatusFristVorbestellungen
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0
Signatur: Standort 2: Mediengruppe: ONLEIHE Status: Onleihe Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Explore the world of modeling and texturing game props and assets in Autodesk 3ds Max. Author Adam Crespi demonstrates how to create both small and large props, from tools to shipping containers. The course begins with cloning and instancing objects for ease of modeling and unwrapping, and segues into multiple methods of unwrapping and painting texture by hand in Adobe Photoshop. Adam looks at various plug-ins that assist with normal map generation as well as sculpting in Mudbox, a digital sculpting application that can add realism and detail to your models. Finally, the course shows how to add lights to a scene and preview the objects in-game. Note: A familiarity of basic modeling and unwrapping techniques in 3ds Max and a working knowledge of Photoshop will help you get the most out of this course.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Crespi, Adam (Verfasser)
Jahr: 2012
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 06:05:15.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: ONLEIHE